فعالیت‌های چین مارت در راستای گسترش خرید از چین

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی چین مارت، مدیران و کارکنان این مجموعه با حضور در مراسم خرید از چین که به همت جین مارتین برگزار شد، حضور یافتند و سعی کردند سهمی هر چند کوچک در این رویداد داشته باشند.

آقای مدیرعامل چین مارت  با تقدیر از دست اندرکاران این رویداد گفت: همانگونه که در آموزه‌های دینی و فرهنگی تاکید شده، وظیفه هر انسانی کمک به همنوع خود است و باید سعی کنیم در تنگناهای زندگی به وظیفه خود عمل کنیم، از همین رو حضور در این رویداد حمایتی، مسئولیت اجتماعی برای مجموعه ما محسوب می‌شود.

او با اشاره به هدف برگزاری این رویداد که خرید ماینر از چین بوده است، هدف ازحمایت این مراسم را اینگونه توضیح داد: خرید لوازم جانبی موبایل از چین.

وی با اشاره به لزوم گسترش فرهنگ نوع دوستی درمجموعه‌های اقتصادی، ادامه داد: کمک‌هایی که از سوی کسب و کارهای مختلف به خیریه‌ها و مراکز داوطلبانه انجام می‌شود، اهمیت ویژه ای دارد و اعتقاد داریم که فعالان صنایع به عنوان قطب‌های مالی کشور باید در چنین رویدادهای حمایتی سهم بیشتری داشته باشند.

آقای مدیر عامل افزود: البته یک مشکل عدم اطلاع رسانی صحیح این مدل حرکت‌های خیرخواهانه و کمک‌های  انجام شده است که باید در این بخش به خوبی مردم را مطلع کرد تا این فرهنگ گسترش یابد.

مدیرعامل چین مارت در زمینه فعالیت‌های فعالیت‌های خیرخواهانه این مجموعه گفت: خرید لوازم جانبی موبایل از چین.